Jumaat, 29 Jun 2012

SOLAT itu...


Petang khamis kelmarin, aku menapak ke library pejabat. Nak pi scan aku punya kartun hampeh Sabtu Blues untuk keluaran Sabtu (30.06.2012) sisipan S3 akhbar Utusan Malaysia .

Sementara menunggu, brader kat situ menyiapkan tugasnya menyeken, aku merayau sambil
mata memerhatikan segala macam notis, gambar dan poster yang ada didalam bilik yang menempatkan beberapa petugas disitu.

Tiba-tiba, mata terpaku pada satu tampalan bersaiz kertas A4 yang dilekatkan disalah satu almari disitu.






Senyum kambing sekejap aku membacanya.

Menarik dan kreatif.

Aku amik dua tiga snap dengan handphone murah made in China aku. 
Kemudian hari ini aku redesign balik lebih kurang.

Bukan apa.
Sekurang-kurangnya dapat mengingatkan aku dan sesiapa yang mahu beringat akan
perihal pentingnya SOLAT ITU...



Design sikit... sikit jer.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

...angin barat gambar solo...